Saturday, April 24, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 5- INSTAGRAM

 Assalamualaikum & Hai bloggers semua.

Sihat semua ke tu??? Semoga semuanya dalam keadaan yang sihat walafiat ok.

Selesai bahagian post di Twitter, ayuh kita beralih pula ke Instagram. Akaun saya bernama @nurul_najihahznl. Untuk IG saya ini, saya telah berkongsi post mengenai ketenangan. Jadi, apabila kita melihat gambar-gambar di bawah ini, kita akan merasai ketenangan. Kalau tak percaya, cuba la lihat gambar-gambar ini. Pasti anda berasa tenang. HAHAHAHA. Tenang tak mampu untuk dibeli tetapi mampu untuk dirasai. 


Post Pertama: Pada 22 April 2021



Kemudian, saya membalas post rakan-rakan saya di ruangan komen mereka mengenai gambar ketenangan mereka yang pertama.





























Post Kedua: 27 April 2021



Kemudian, saya membalas post rakan-rakan saya di ruangan komen mereka mengenai gambar ketenangan mereka yang pertama.

 



















No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Setiap tugasan sepanjang 14 minggu ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKA...