Saturday, April 24, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 5-TWITTER

 Assalamualaikum dan Hai bloggers semua.

Pada minggu ini iaitu minggu 5, saya dikehendaki mewujudkan sebuah akaun Twitter. Demi tuntutan pelajaran dan ingin melakukan tugasan yang diberikan, saya membuka satu akaun Twitter kerana sebelum ni saya tiada akaun Twitter. Maklum la saya tak berapa minat dengan media sosial. HEHEHEHE. Dengan adanya akaun Twitter ini, mudah untuk saya tweet secara terus topik tugasan yang diberikan oleh Prof. Topik yang diulaskan pada minggu 5 ini ialah Estetika.


  Post Pertama: Pada 22 April 2021.





Kemudian, pada masa yang sama saya turut retweet post rakan-rakan saya mengenai Estetika ini.





























Post Kedua: 27 April 2021



Kemudian, pada masa yang sama saya turut retweet post rakan-rakan saya mengenai Estetika ini.








































No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Setiap tugasan sepanjang 14 minggu ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKA...