Sunday, May 30, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 9-KEMANUSIAAN

 Assalamualaikun dan Salam Sejahtera buat mu yang bernama sahabat. Semoga kalian semua sentiasa dalam keadaan sihat dan dilimpahkan dengan rahmat-Nya.

Berjumpa lagi kita kali ini. Agak-agak dapat teka apa perkongsian saya kali ini. HEHEHE. Mesti semua tak tahu kan. Okay, hari ini saya nak bercerita tentang tugasan baharu daripada Prof saya. Untuk tugasan kali ini, saya diminta membuat posting di Twitter dengan tajuk KEMANUSIAAN. 

Nilai kemanusiaan ini memang wujud dalam diri seorang manusia. Namun, nilai ini bergantung pada diri individu itu juga. Tidak semua manusia dapat menzahirkan nilai kemanusiaan dengan seadanya. Dah-dah tak perlu nak berpunjangga di sini MekJie oiii. Mari sahabat semua, kita lihat posting di Twitter saya berkaitan dengan KEMANUSIAAN.


Gambar di bawah ini merupakan posting Twitter saya berkaitan KEMANUSIAAN. Biasa-biasa je nukilan kita ni. HUHUHU


POST PERTAMA: 26 MEI 2021




Okay. Mari kita tengok pula posting sahabat-sahabat saya yang saya Retweet. Menarik sekali nukilan meraka. Ayuh kita lihat bersama-sama.

BUKTI RETWEET












Okay semua. Sampai sini sahaja perkongsian saya pada hari ini. Diharapkan semua sahabat saya memiliki nilai kemanusiaan dalam kehidupan anda semua. Tidak rugi sekiranya kita memiliki nilai kemanusiaan tetapi harus di adaptasi dengan sebaik mungkin.

BYE-BYE SEMUA. ASSALAMUALAIKUM.



BUKTI KEHADIRAN 24 MEI 2021

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Setiap tugasan sepanjang 14 minggu ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKA...