Sunday, May 30, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 9-KESILAPAN

Assalamualaikum dan Selamat Petang sahabat sekalian. Bersua lagi kita pada hari ini.

Hari ini saya ingin berkongsi dengan sahabat tentang posting terbaru saya di Instagram. Posting ni di buat untuk memberikan ilmu baharu. Posting kali ini merupakan tugasan yang diberikanoleh Prof saya. Cuba teka apa tajuk posting saya kali ni. Cepat teka. Siapa dapat teka saya bagi duit raya. HAHAHAHAHA. Kita kan masih di bulan Syawal. Okay la saya bagitahu. Posting kali ini bertemakan KESILAPAN. Mesti semua orang pernah melakukan kesilapan kan. Nama pun manusia, memang tidak lari daripada melakukan kesilapan.

Tak nak cakap panjang-panjang. Ayuh sahabat semua kita lihat posting saya dan komen saya pada posting rakan-rakan kelas saya.  


POST PERTAMA: 26 MEI 2021


Gambar di atas ini merupakan posting saya berkaitan dengan KESILAPAN


Tanpa membuang masa lagi, mari kita lihat bukti saya komen pada posting rakan-rakan kelas saya. Menarik posting mereka semua.


BUKTI KOMEN











Macam mana sahabat semua. Menarik kan posting mereka semua. Sebelum saya menutup penceritaan pada hari ini, saya ingin berkongsi sedikit nukilan buat sahabat semua. KESILAPAN bukan perkara yang menjatuhkan diri kita sebaliknya KESILAPAN merupakan batu loncatan untuk membina kejayaan di masa akan datang. Jangan takut dengan kesilapan lalu. Jadikan kesilapan suatu kunci kedewasaan dan kematangan diri. Ingat tu sahabat semua. 

Sampai di sini sahaja. Semoga kita bersua kembali. Jaga diri semua. Assalamualaikum dan Bye-bye.


BUKTI KEHADIRAN 24 MEI 2021

No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Setiap tugasan sepanjang 14 minggu ini disertakan dengan pautan di bawah bagi setiap tajuk: 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKA...